K letu patria diaľnice a reklama na autobusoch

Pohyblivé billboardy na diaľkových linkách rozohrávajú svoju show

K letu patria diaľnice a reklama na autobusoch

Dovolenková sezóna odštartovala a prináša so sebou nové marketingové výzvy. Hustá premávka na diaľniciach a cestách I. triedy, kolóny nedočkavých motoristov mieriacich za dovolenku či turistikou, dopravné zápchy. To sa priamo ponúka jedinečná príležitosť pre vonkajšiu reklamu na diaľkových autobusoch.

Statické billboardy na diaľniciach nehľadajte

Klasické billboardy v priestore diaľnic a rýchlostných ciest už nejaký čas zažívajú svoj reklamný útlm. Iniciatíva miest a krajov v boji s reklamným smogom nepoľavuje, naopak je stále intenzívnejšia, čo výrazne redukuje priestor pre štandardnú OOH reklamu (Out of Home).

Reklama v pohybe, skvelý media typ s vysokým účinkom

Každý problém však má aj svoje riešenie a stáva sa impulzom pre nové príležitosti. Práve reklamný formát Back Board na vozidlách verejnej dopravy ponúka šikovnú alternatívu outdoorových plôch pozdĺž ciest a diaľnic. Vďaka svojej mobilite je 14x účinnejší ako statické billboardy a priťahuje pozornosť vodičov, spolujazdcov i okoloidúcich.

Reklama na zadném čele autobusu FlixBus
MOBILBOARD: Ukážka realizovanej kampane na diaľkových autobusoch FlixBus

Diaľkové autobusy zaručujú reklamný zásah na kilometre ďaleko

MOBILBOARD dlhodobo naprieč Slovenskom a Českom zaisťuje reklamu na verejnej doprave v sieti MHD, prímestských a diaľkových liniek. Konkrétne diaľkové vozidlá dopravcov RegioJet, FlixBus ponúkajú zaujímavé vnútroštátne a medzinárodné linky a reklamné formáty, ktoré sú na cestách ľahko identifikovateľné a neprehliadnuteľné. Ono totiž ísť po rýchlostnej D1 a nestretnúť diaľkové autobusy je takmer nemožné!

MOBILBOARD: Ukážka realizovanej kampane na busoch RegioJet pre značku Knoppers

Mobilita je kľúčom k úspechu

Nespornou výhodou diaľkových a turistických spojov je široký geografický presah a zásah vo vnútri najviac frekventovaných cestných ťahov. Ktorá iná reklama dokáže „nenásilnou formou“ pôsobiť na publikum, naprieč regiónmi, opakovane počas dňa a bez toho, aby kohokoľvek obťažovala? Presne to reklama na vozidlách verejnej hromadnej dopravy vie dokonale, a preto sa teší obľube.

Jaf Holz kampaň na zadném čele busu
Video ukážka – Pohyblivá reklama pre klienta Jaf Holz

Chcete sa dozvedieť viac o výhodách reklamy na diaľkových autobusoch? Mrknite TU. Zaujímať by Vás mohli aj MOBILBOARD výskumy, ktoré študujú a potvrdzujú efektivitu reklamy v pohybe.