Priemerná dĺžka fixácie okom vodiča a spolujazdca je 1,48 s. Najkratšia doba pre zapamätanie je 0,2 s.
Zdroj: GfK a Ipsos Tambor, metóda Eye Tracking – Očná kamera, 2006 – 2010.
Inzerujte v exkluzívnej sieti diaľkových autobusov na vnútroštátnych linkách!
Vnútroštátne linky pokrývajúce diaľnice a rýchlostné cesty.
Modrá trasa znázorňuje presah diaľkových liniek z ČR do SR. Ostatné trasy znázorňujú pokrytie vnútroštátnych liniek na Slovensku a v celej ČR.
Údaje za 1 autobus / priemerne 2 jazdy za deň.
motoristov v smere jazdy za mesiac
peších v mestách za mesiac
počet impresií pri mesačnej kampani
Vnímanie pohyblivej reklamy bolo merané Očnou kamerou.
Výskum dokázal dostatočnú dĺžku fixácie zaznamenanie vnemu v pamäti.
Priemerná dĺžka fixácie okom vodiča a spolujazdca je 1,48 s. Najkratšia doba pre zapamätanie je 0,2 s.
Zdroj: GfK a Ipsos Tambor, metóda Eye Tracking – Očná kamera, 2006 – 2010.
Táto reklama je 14x efektívnejšia ako statické nosiče.
Reklamu na autobusoch nemôžete vypnúť ako televíziu alebo internet.
Autobusy idú všade tam, kde cestujúci a reklama ide spolu s nimi.
Reklama využíva priestor, kde sa denne pohybujú tisíce ľudí.
Pohyblivá reklama zasiahne chodcov aj motoristov bez ohľadu na to, aká iné médiá sledujú.
Veľký formát, farebnosť a zaujímavý dizajn využíva najviac sledovanou stranu autobusu.
Vďaka zadným polepom autobusov budú zápchy na cestách vaši priatelia.
Ak hľadáte účinnú cestu ako dostať svoju značku pred oči vašich zákazníkov, práve ste ju našli! Garantujeme, že vašu reklamu už nikto nebude ignorovať. A čo je najlepšie, pohyblivú reklamu na zadnej strane autobusu viete merať a vyhodnocovať jej účinok. Zoberte svoju značku na jazdu!
Tajomstvo úspechu a atraktivita reklamy na konci autobusu spočíva v reklamnom formáte Back Board. Navyše využitím špeciálnych reflexných prvkov bude vaša reklama jedinečná po celý čas, za denného svetla, pri jazde za šera, aj v noci.
Zisťovali sme meraním jednej z našich kampaní a výsledkom je:
Respondentov uviedlo, že reklama rozveseľuje dopravné prostriedky
Respondentov priradilo správne Back Board k motívu kampane.
Respondentov zaznamenalo kampaň na tomto reklamnom formáte.
Letáky – Visačky – Polepy stolčekov – Wi-Fi reklama
Reach 70-87 % predstavuje priem. počet rozdaných a odobratých visačiek, letákov.
(zdroj: výsledky realizovaných kampaní – benchmark MOBILBOARD)
V interiéri vozidla je možno využiť Letáky v sieťkach za sedadlom, Bus Cards visačky, Polep stolčekov, Wi-Fi reklamu.
Reklame oslovíte až 121 000 cestujúcich na všetkých linkách a až 7 500 osôb / bus (podľa dĺžky linky a počtu spojov).
Online reklama a vhodná kombinácia ku všetkým formátom. Garantované CTR 15 %.
Kontaktujte nás!
Formát Back Board pre autobus je reklamne zaujímavá časť vozidla s možnosťou kreatívnej grafiky s 3D efektom.…
Zadné okno Autobus je formát s cielením na motoristov idúcich za vozidlom. Jednotný rozmer 170 x…
Pošlite nám svoju otázku alebo požiadavku.