Nie len nábor, ale silný imidž zamestnávateľa v uliciach mesta
Premiéra v Banskej Bystrici: Prvá personálna kampaň pre spoločnosť Burgmaier
V oblasti personálnych kampaní sa čoraz viac osvedčuje kontinuálne budovanie značky zamestnávateľa, nie len jednorazové hľadanie pracovníkov. Otázka, ktorú si mnohí kladú: Je efektívnejšie riešiť nábor priebežne, alebo vsadiť na jeden výrazný „wow“ moment, ktorý neunikne pozornosti? V Banskej Bystrici sme zažili odpoveď priamo v teréne, v podobe výnimočnej reklamnej realizácie, ktorá ukazuje, že aj náborová kampaň môže byť neprehliadnuteľná a strategická.
Trolejbus s HR kampaňou
V máji odštartovala v uliciach Banskej Bystrice reklamná premiéra, do premávky bol nasadený prvý celopolepený trolejbus s náborovou kampaňou. Za touto inovatívnou realizáciou stojí spoločnosť Burgmaier Precision Slovakia, s.r.o., ktorá sa rozhodla predstaviť sa verejnosti ako moderný, stabilný a dôveryhodný zamestnávateľ, nie len ako firma, ktorá hľadá pracovníkov.

Nie klasický nábor, ale systematické budovanie dôvery
Pôvodne plánovaný formát „hľadáme pozíciu XY“ sa po konzultácii s klientom zmenil na dlhodobú imidžovú komunikáciu. Firma s viac ako 100 zamestnancami, ktorá pôsobí v Banskej Bystrici od roku 2004 a vyrába kovové diely pre automobilový priemysel, stavila na kombináciu kvalitného formátu a premysleného obsahu. Celopolep na trolejbuse, ktorý bude v uliciach mesta počas celého roka, pomáha posilniť vnímanie značky ako stabilného zamestnávateľa a oslovuje budúcich kolegov vo všetkých častiach mesta.

Burgmaier ako inšpirácia pre ďalšie regióny
Formát Celopolep ponúkame aj v ďalších mestách a regiónoch. Ako napríklad v Žilinskom kraji, kde o takéto riešenia rastie záujem. Táto kampaň je krásnym príkladom toho, že HR komunikácia nemusí byť nudná, ale môže mať výrazný vizuálny dopad a skvelá príležitosť ako dlhodobo pracovať so značkou..

Prečo siahnuť po celopolepe?
- Maximálna vizibilita – najväčší imidž formát vo verejnej doprave
- Zásah – oslovíte ľudí v lokalitách, kde reálne žijú a pracujú
- Dlhodobý efekt – značka je viditeľná denne, počas celého roka
- Podpora online – výrazný vizuálny prvok v offline svete zvyšuje interakcie v digitálnom prostredí
Zhrnutie?
Táto realizácia nie je len „náborová reklama“, ale stratégia, ktorá z verejného priestoru vytvára priestor pre budovanie dôvery. Ak aj vy rozmýšľate nad tým, ako inovatívne osloviť budúcich zamestnancov, celoplošná reklama na vozidle môže byť presne tým riešením, ktoré spája silu značky s lokálnou dosiahnuteľnosťou.
Chcete vedieť viac alebo zistiť, kde je možné takúto kampaň realizovať aj vo Vašom regióne? Ozvite sa nám, radi pripravíme stratégiu, ktorá osloví aj Vás!