Privezli sme cenu z Duhového paprsku!

Úspešne zvládnutá tlačová konferencia a dve ocenenie z Duhového paprsku.

Privezli sme cenu z Duhového paprsku!

25. apríl v Prahe bol pre nás skutočne mimoriadnym dňom…
Najprv úspešne zvládnutá tlačová konferencia o výskume efektivity pohyblivej reklamy a následne ocenenie z Duhového paprsku na veľtrhu Reklama & Polygraf.

V tomto ročníku súťaže signmakingu Dúhový paprsek  sme prihlásili dve kreatívne kampane realizované v roku 2016. Keď sme práce do súťaže vyberali, netušili sme, že budú obidve nominované. Prekvapením pre nás bolo získanie zvláštnej ceny Sdružení pro signmaking za realizáciu Jarnej kampane IKEA na električkách. A tak sme išli na pódium dvakrát. Diplomy a sklenená soška sa bude u nás v kancelárií vynímať. Ďakujeme klientom, že majú odvahu pripraviť kreatívne motívy pre reklamu na vozidlách MHD.

V súťaži o umiestnenie bojovali tieto dve kampane:

V čom boli prihlásené realizácie výnimočné?

1) Jarná kampaň na električkách
Mobilboard na električkách s výrezom pre cestujúcich, máj 2016

Na linkách MHD vo vybraných mestách ČR bola realizovaná netradičná jarná kampaň pre zadávateľa IKEA. Jednalo sa o polep električiek formátom Mobilboard na bočnej strane električky s okennými plochami. Motívom bol záhradný nábytok s kreatívnym riešením – výrez v grafike je presne vymeraný na sedadlo, kde sedí cestujúci.
Na záhradnom nábytku sa tak striedajú rôzni ľudia a motív rozvíja predstavu o príjemnom posedení na záhrade, alebo balkóne. Pohyblivá reklama v kombinácií s týmto kreatívnym nápadom je ideálnym riešením ako zefektívniť výsledný efekt kampane.

2) Priehľadná karta České spořitelny
Polepy električiek s priehľadným prvkom, september 2016


Zadávateľ kampane Česká spořitelna prišiel s neštandardnou požiadavkou na polep električiek vo vybraných mestách ČR. Motív znázorňoval kreditnú kartu, ktorá mala priehľadné plochy s nápismi. Vymyslieť spôsob priehľadnej realizácie nebolo jednoduché, hlavne z dôvodov legislatívy polepu okien električiek. Všetky detaily umiestnené do plochy, ktoré mali zostať priehľadné bolo nutné vyrezať z atestovanej okennej fólie, aplikovať lamináciu s presahom a dolepiť špeciálne zvlášť.

Výsledok dopadol výborne a môže tak inšpirovať ostatných zadávateľov k vyskúšaniu niečoho nového.