Podchyťte svoju predajnú sezónu včas: S MHD reklamou

Nápojárske značky vám ukážu, ako na to

Predajná sezóna potrebuje premyslenú propagáciu. Online reklama je fajn, ale neutopí sa vaša kampaň v digitálnej záplave bannerov a konkurentov? Asi áno. A preto je tu MHD reklama!

Zásah praje pripraveným a reklame, ktorá sa vie predať

Eminentný záujem o tento media typ je daný do istej miery exkluzivitou, veľkosťou, nízkou mierou mediálnej konkurencie. A dlhou expozíciou, ktorá posilňuje vašu značku.

Nápoje Budiš na celopolepe autobusu
Nápoje Budiš na celopolepe autobusu

Výhodou pohyblivých billboardov na autobusoch, trolejbusoch či električkách je ich životnosť. Pri veľkých reklamných plochách a kampaniach so sezónnym charakterom trvá expozícia zvyčajne od 1 do 3 mesiacov, pričom jedno vozidlo môže dosiahnuť až 1 200 000 zobrazení. V prípade dlhodobejších kampaní sa tento čas často predlžuje na približne 6 mesiacov. V dlhodobejšom horizonte je to potom napospol 6 mesiacov. Preto tieto plochy ponúkajú firmám ideálny priestor na budovanie brand awareness.

Heineken s kampaňou na formáte Side Board
Heineken s kampaňou na formáte Side Board

Autentické prostredie sa počíta

Ďalšou výhodou reklamy na MHD je jej autenticita. Reklama v MHD sa pohybuje v dôverne známom prostredí miest a v každodennom kontakte opakovane oslovuje svoje publikum. Firmy už pochopili, že ak chcú byť viditeľné, musia sa spojiť so svojimi divákmi. Poskytnúť im „živý zážitok“. Formáty ako Celopolep, Side Board alebo Mobilboard vytvárajú presne takýto efekt. Dostatočne blízko a dostatočne často svojim cieľovým skupinám. Výsledok? Kúzelná show v mestách aj na predmestiach, ktorú si všimne a zapamätá veľa očí.

Produktová kampaň pre značku Prúd
Produktová kampaň pre značku Proud

Segment nápojov patrí medzi silné reklamné ťahúne

Potravinárske a nápojárske značky alokujú nemalé finančné prostriedky do marketingu. Sortiment nápojov navyše často podlieha sezónnym výkyvom, ktoré ovplyvňujú predajnosť jednotlivých produktových rád. Títo zadávatelia nenechávajú nič na náhodu a okrem výkonnostných kampaní svoju pozornosť upriamujú na vizuálne výrazné médiá, napríklad práve na reklamu na MHD.

Gemerka s radou vitamínových nápojov
Gemerka s radou vitamínových nápojov

Vymeňte digitálne sekundy za OOH minúty

Inšpirujte sa kampaňami našich klientov a buďte viditeľní rovnako ako oni! Reklama na verejných dopravných prostriedkoch môže byť vaším hlavným reklamným ťahúňom, a to dokonca s až 14-násobne väčším výkonom oproti statickým médiám. A verte, že tie minúty pozornosti oproti digitálnym sekundám si vaša značka užije!

Zaujíma vás, ako by vaša značka vyzerala na týchto plochách? Ozvite sa nám a niečo spolu vymyslíme!