KUMHO TIRE: Strategická kampaň, ktorá spája efektivitu, značku a zodpovednosť

Keď sa značka nebojí zájsť ďalej a získa viac

Spoločnosť KUMHO TIRE, globálny výrobca pneumatík, nás oslovila s konkrétnym cieľom: zrealizovať outdoorovú kampaň na vozidlách MHD v Bratislave a Košiciach.

Jasné zadanie. Odvážnejší prístup.

Formátom kampane bol Back Board – zadná časť autobusov, ktorá poskytuje dlhý vizuálny kontakt a výraznú prítomnosť v premávke. Po spoločnej konzultácii sme však identifikovali príležitosť ísť ďalej. Na základe dát, poznatkov z prevádzky a dopravných tokov sme navrhli rozšírenie kampane o Žilina a Ružomberok.

Back Board s kampaní Kumho
Kumho Tire na formátu Back Board

Prečo práve koridor Žilina – Ružomberok?

Vďaka znalosti regionálnych dopravných trás, prevádzky a dát z oblasti OOH transportu sme klientovi odporučili rozšíriť kampaň o túto trasu, ktorá tvorí jeden z najvýznamnejších dopravných uzlov Slovenska. Prepája západ a východ krajiny, zároveň funguje ako strategická tranzitná zóna do Česka a Poľska. S vysokou intenzitou dopravy a pohybom práve tej cieľovej skupiny, ktorú KUMHO TIRE oslovuje: vodičov, motoristov a cestujúcich v premávke.

Kumho kampaň na dálnici
Kumho Tire na autobusu v provozu

Rozšírenie kampane do týchto regiónov výrazne zvýšilo efektivitu zásahu a počet impresií. Zároveň prinieslo možnosť zapojiť značku do projektu Udržateľná reklama. Tým sa značka KUMHO TIRE prirodzene prepája s hodnotami zodpovednosti a moderného prístupu k reklame. A to v prostredí, kde sa pohybuje jej kľúčové publikum.

KUMHO TIRE sa tak zapojilo do projektu Udržateľná reklama Žilinského kraja

Aj táto kampaň sa stala súčasťou iniciatívy Udržateľná reklama,“, ktorá je unikátnym projektom vzniknutým v spolupráci spoločností MOBILBOARD s. r. o. a Integrovaná doprava Žilinského kraja, s. r. o.
Cieľom je zachovať estetiku verejného priestoru a zároveň umožniť firmám inzerovať na už existujúcich dopravných plochách. Bez výstavby nových nosičov a bez zvyšovania reklamného smogu. Reklama je umiestňovaná výhradne na pohyblivých vozidlách verejnej dopravy, ktoré už majú svoju funkciu, zmysel a prínos. Výnosy z reklamy smerujú späť kraju a mestu prostredníctvom Integrovaného dopravného systému Žilinského kraja.

Značka KUMHO TIRE sa tak nielen dostala k svojej cieľovej skupine, ale zároveň podporila zmysluplný model udržateľného marketingu v regióne.

Výsledky kampane

Cieľ kampaneEfektívne zasiahnuť cieľovú skupinu motoristov v strategických dopravných zónach
FormátBack Board (zadná časť vozidla)
LokalityBratislava, Košice, Žilina, Ružomberok
Impresie14 600 892 / 3 mesiace
PrínosyZvýšený zásah mimo hlavných miest, spoločenský presah, zapojenie do udržateľného modelu
Case Study KUMHO TIRE

Záver

Táto spolupráca potvrdzuje, že vhodne zvolená stratégia a otvorenosť klienta novým riešeniam môžu z pôvodného zadania vytvoriť kampaň s väčším zásahom a vyššou pridanou hodnotou.

Dobrý marketing sa nedeje len vo veľkých mestách. Práve regionálne dopravné uzly, ako napríklad Žilina – Ružomberok, ponúkajú skvelý pomer ceny a zásahu. S presným zameraním na cieľové publikum.

Zvažujete podobnú kampaň?

­Nechajte si od nás poradiť. Zadanie možno zostane rovnaké, ale výsledok môže byť oveľa silnejší.
Pomôžeme Vám využiť rozpočet efektívnejšie, strategickejšie a s väčším výtlakom.