Case Study ako sme bratislavskú električku premenili na obrazovú galériu
Súťažná kampaň na MHD od Refresher / Jagermeister úspešne podporila mladých umelcov
Case Study ako sme bratislavskú električku premenili na obrazovú galériu
V závere minulého roka sme na bratislavskej MHD spustili kampaň, ktorej zadávateľom bol Refresher v spolupráci so značkou Jägermeister. A vznikla z toho ojedinelá 6 mesačná spolupráca s motívom umenia, o ktorú sa s Vami chceme podeliť.
Stávka na dynamickú električku v Bratislave
Klient si vybral ako kľúčový media typ pre svoju umeleckú súťaž MHD reklamu, ktorá spĺňa všetky dôležité kritériá pre výraznú imidž plochu. Exkluzivita, frekvencia zásahu, schopnosť zaujať a vyvolať emóciu. Celopolep na električke v Bratislave disponuje zaujímavou hodnotou zásahu až 3,5 mil. osôb/ 6 mesiacov. Súčasne dokáže efektívne osloviť silnú základňu užívateľov hromadnej dopravy vo veku 15-39 rokov (59 %), ktorá tvorí hlavnú cieľovú skupinu zadávateľa.

Kombinácia online a MHD reklamy priniesla takmer 4 mil. impresií
MHD transport dokonale kooperuje s online formátmi, preto zadávateľ stavil v komunikácii na kombináciu týchto plôch. Prostredníctvom Instagramu oslovil viac ako 235 tis. užívateľov, za podpory PR, ďalšej bannerovej reklamy a OOH transportu dosiahol finálny výsledok kampane takmer 4 milióna impresií.

Do súťaže sa zapojilo viac ako 100 výtvarníkov, grafikov, fotografov a designerov. Víťazná tri diela vizuálne podporila počas 6 mesiacov električku v Bratislave a dala týmto umelcom príležitosť odprezentovať svoj kreatívny príbeh.

Sme veľmi radi, že sa kampaň vydarila k spokojnosti klienta a už teraz je isté, že táto netradičná spolupráca otvorila úplne nový a jedinečný priestor pre mobilné umelecké galérie, vernisáže a kultúru vôbec.
Celú case study tejto umeleckej spolupráce si môžete prečítať TU.