Z nášho blogu

Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené!

  • Tlačová konferencia MOBILBOARD v Prahe úspešne realizovaná
     
    Oficiálne boli mediálnemu trhu predstavené  výstupy z realizovaného “Výskumu účinnosti vonkajšej reklamy na vozidlách MHD”.
    Zástupcovia mediálnych agentúr, asociácií a novinárov z Česka a Slovenska sa mohli zoznámiť s priebehom celého výskumu.
    Metodiku zberu dát predstavil Ing. Tomáš Matras Ph.D. zo spoločnosti CZECH Consult s.r.o.
    Mediálne hodnoty získané z merania okomentoval pán Tomáš Bičík zo spoločnosti Nielsen Admosphere, a.s.
    Mediálne ukazovatele v podobe počtu Impresií, Reach, OTS a CPT budú teraz môcť agentúry a zadávatelia využívať pri plánovaní svojho mediamixu kampane.
    MOBILBOARD v minulom roku venoval veľa úsilia k zaisteniu podkladov pre tento výskumný projekt.
    Rád by týmto odkázal trhu, že OOH nie sú iba billboardy, ale aj reklama na vozidlách verejnej dopravy, ktorá je teraz plnohodnotným médiom s dátami.
     
    Transport sa teší na veľké značky! 
    Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené! Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené!

    Späť na prehľad