Reklama na dopravných prostriedkoch láka do domácich turistických destinácii

Mestá a koordinátori cestovného ruchu cielia na domácich turistov.

Reklama na dopravných prostriedkoch láka do domácich turistických destinácii

Pandémia koronavírusu zmenila mnohých a nie je žiadnou novinkou, že výraznou mierou zamiešala kartami v oblasti cestovania.

Tuzemské turistické ciele prišli naraz o významný podiel svojich zahraničných klientov a hľadajú aspoň čiastočné pokrytie svojich strát u tamojších turistov, čo úplne mení doterajší trend komunikácie. Mestá a koordinátori cestovného ruchu výrazne posilňujú svoje marketingové aktivity využitím rozmanitých media nosičov, vrátane reklamy na vozoch verejnej dopravy.

OOH transport má skvelý regionálny
i plošný zásah

Atraktívne inzertné plochy na autobusoch, trolejbusoch a električkách totiž ponúkajú zadávateľom výrazný vizuálny priestor, ako zaujať a nalákať miestnych na zaujímavé kultúrne a turistické atrakcie. Svojou mobilitou a 14x efektívnejším zásahomv porovnaní so statickými plochami, dokáže pohyblivá reklama v OOH transporte osloviť veľký okruh cestujúcich, peších aj motoristov. A to ako na úrovni lokálnej, tak celorepublikovej. Vo vzťahu k cestovaniu teda reklama na verejných dopravných prostriedkoch predstavuje účinný inzertný nástroj tiež pre kúpeľné pobyty, pohostinské a ubytovacie zariadenia.

Prezrite si malú ochutnávku realizovaných kampaní na formátoch Back BoardMobilboardBočné oknoCity Board ai. Trebárs tu nájdete inšpiráciu pre svoju budúcu reklamnú kampaň alebo tip na zaujímavý rodinný výlet.